Blog

New Brand Activators

19 mei 2017

Screenagers: op zoek naar hun eigen identiteit

De Screenagers hebben een zeer volwassen kijk op het leven. Ze groeien op in een wereld vol onrust en onvrede. Daardoor sluiten ze zich graag op in een kleine eigen overzichtelijke wereld en knokken vanuit daar voor hun eigen plek in de enge, grote, echte wereld. Ze zijn bang om buitengesloten te worden (fear of […]

Lees meer

19 april 2017

Family focus: de toekomst van kindermarketing

In de jaren 70 zag de voedselindustrie een grote markt liggen: het kind als consument was geboren. Dat inzicht zagen marketeers uit vervlogen tijden goed want kinderen worden steeds meer betrokken bij de keuzes van het gezin. Maar reclame en kinderen, dat schuurt. Toch biedt het volop kansen wanneer je er op de juiste manier […]

Lees meer

19 april 2017

Hoe val je nog op in de content-tsunami?

We maken met z’n alleen véél meer content dan geconsumeerd kan worden. De traditionele vormen van reclame maken steeds vaker plaats voor contentmarketing. Door de groeiende focus, een verschuiving in budgetten en een grotere poel contentmakers ontstaat er een waar contentoverschot. Zijn de huidige contentstrategiën dan nog wel de oplossing?

Lees meer

17 februari 2017

Vijf trends in retailland

De retailsector verandert sneller dan ooit. Ander consumentengedrag, nieuwe technologieën en trends volgens elkaar in razend tempo op. Het is bijna niet bij te houden. Maar verandering opent deuren naar nieuwe kansen. Wij volgen de trends in retailland voor je op de voet, zodat jij kunt innoveren.

Lees meer

13 februari 2017

Marcel over zijn match met Maison van den Boer

Traditiegetrouw viert Maison van den Boer ieder jubileum met een boek. Het kook-, kijk- en kennisboek ‘Huis van de Smaak’ ter ere van het 110-jarig bestaan is het derde boek waar onze fotograaf Marcel Bakker de beelden voor fotografeerde.

Lees meer

10 februari 2017

Data verzamelen en optimaal benutten

Vorige maand overtuigden we je van het belang van datagedreven marketing. Vandaag lees je hoe je de eerste stappen maakt: het inrichten van een marketingdatabase en het opstellen van specifieke klantprofielen. Want als je al die data hebt verzameld, hoe ga je dan verder? Laat dat maar aan ons over.

Lees meer

7 februari 2017

Kukeleku! 2017!

Het jaar is nog maar net begonnen. Voornemens en nieuwe trends worden elke dag met elkaar gedeeld op de socialmediakanalen. Maar waar gaat het eigenlijk om in ons vak? Als we iets over ons merk gaan vertellen, moeten we goed weten waar het om gaat. Dat is de eerste wake-upcall van 2017. Kukeleku!

Lees meer

3 februari 2017

Twee nominaties voor een Bonk!

Dubbel feest! We zijn niet met één, maar met twee cases genomineerd voor een Bonk. Dat betekent dat we kans maken op dé communicatieprijs van Brabant met ons werk voor zowel ZiN Inspiratielab van Sligro als De Dames van Hurkmans! Duimen jullie met ons mee op 16 februari?

Lees meer

3 februari 2017

New Talent Day: MAGGI

Creatief talent kreeg gisteren de kans om zichzelf te bewijzen tijdens de MAGGI Talent Day. We daagden studenten met een passie voor food uit om het nieuwe foodconcept te bedenken voor smaakmaker MAGGI. Met resultaat! Uit vijf scherpe concepten koos de jury het beste idee. Het winnende team geniet binnenkort van een uitgebreid diner in […]

Lees meer

27 januari 2017

Drie belangrijke foodtrends in 2017

Wij vinden het belangrijk om een deel van ieders kennis met elkaar te delen. Daarom organiseren we regelmatig inspiratiesessies, elke keer met een andere discipline in de hoofdrol. Wout Weststrate, één van onze koks, nam ons daarom mee in de belangrijkste foodtrends van 2017. Ons trendteam deelt deze belangrijke lessen graag met jou.

Lees meer
Volgende pagina »
See more premium WordPress themes by TommusRhodus