De vraag

Creëer en realiseer alle interne- en externe communicatie-uitingen voor de eerste, compleet vernieuwde zelfbedieningsgroothandel in Maastricht: Concept Store Sligro 3.0.

 

De oplossing

We stelden een projectteam samen voor de conceptrealisatie van de nieuwe visuele identiteit van Sligro. Vier maanden lang werkten onze accountmanager, artdirector, fotografen, copywriters en DTP’ers fulltime aan dit project.

Naast de doorvertaling van de nieuwe visuele identiteit van Sligro, ontwikkelde het projectteam het overkoepelende concept ‘De vier kanten van Sligro’, waarbij de losse programma’s van Sligro – onder andere het brede assortiment en de vakkennis van de mensen – onderverdeeld werden in vier pijlers. Door deze op verschillende communicatieniveau’s toe te passen, ontstaat er één samenhangend geheel. Instore is dat duidelijk te zien op de diverse afdelingen.

Sligro heeft over elk detail nagedacht en is klaar voor de toekomst.

Het resultaat

Een perfecte vertaling van de visuele identiteit naar de Sligro 3.0-beleving, die te zien is in de zelfbedieningsgroothandel in Maastricht. De vakbladen waren lovend: ‘Sligro heeft over elk detail nagedacht en is klaar voor de toekomst.’

Category creatie, strategie

Share

Gerelateerde cases

Overview