De vraag

In 1965 opende EMTÉ zijn eerste supermarkt in Drunen.Nu, 50 jaar later, is EMTÉ uitgegroeid tot een professionele supermarktorganisatie met 130 winkels, duizenden medewerkers en een grote trouwe klantenkring. Om het gouden jubileum te vieren, trakteert EMTÉ zijn klanten op een prachtig jubileumkookboek. Wijk tekenden voor het volledige creatieve traject en de productie.

De oplossing

Binnen het thema “50 gerechten van toen met de smaak van nu” ontwikkelden we smaakvolle moodboards om de zes decennia van EMTÉ een gezicht te geven. De moodboards fungeerden als leidraad voor de foodstylist, de kok en de fotograaf. Dankzij deze collages toverde de kok de mooiste en lekkerste gerechten op tafel in de keuken van onze fotostudio. Door de directe lijn tussen de fotograaf en de vormgever werd het geschoten beeld meteen in de opmaak geplaatst. Op die manier kon in een korte tijd het gehele creatieve traject doorlopen worden.

50 gerechten van toen met de smaak van nu.

Het resultaat

300.000 frisse, toegankelijke jubileumboeken met lekkere, laagdrempelige recepten en geweldige foto’s in een nostalgische en hedendaagse stijl. Iedere klant ontvangt bij een minimale besteding van € 25,- een gratis jubileumkookboek. We hopen met dit geschenk vele klanten van EMTÉ te verrassen én te inspireren.

Category creatie

Share

Gerelateerde cases

Overview