De vraag


Ictivity heeft nu nog teveel het imago van operationeel partner. Ze willen liever gezien worden als strategisch ICT-partner. Aan ons de vraag om te laten zien dat organisaties blindelings kunnen vertrouwen op het advies en de dienstverlening van Ictivity.


De oplossing


We scherpen de positionering aan en zetten een nieuwe merkidentiteit op. Als uitgangspunt zijn we helemaal teruggegaan naar de kern van de dienstverlening van Ictivity: namelijk de gebruiker. En zoals ze zelf de gebruiker centraal zetten in hun dienstverlening, hebben we dat ook in de communicatie gedaan.

Ictivity is beter gepositioneerd als ICT-partner die de gebruiker centraal zet in al haar diensten.

Het resultaat


Ictivity is beter gepositioneerd als ICT-partner die de gebruiker centraal zet in al haar diensten. Dit is vastgelegd in de claim: ICT begint altijd bij de gebruiker. Daarnaast heeft Ictivity een nieuwe, duidelijke uitstraling gekregen met campagnebeelden voor diverse doelgroepen. Vervolgens werken we campagnemiddelen uit, waaronder animaties, referentiecases en whitepapers.



Category creatie, strategie

Share

Gerelateerde cases

Overview