De vraag

Creëer een nieuw imago voor de Diepvriesspecialist.

De oplossing

Wij zorgden voor een communicatieplan en de complete restyling van de bestaande huisstijl. Onze professionals hebben vier ‘frisse’ labels gecreëerd: Herkomst, Gemak, Genieten en Actie. Onder deze labels kan de Diepvriesspecialist al haar producten – met kenmerken als puur, smaakvol, vers en duurzaam – helder positioneren.

Onze professionals hebben vier ‘frisse’ labels gecreëerd: Herkomst, Gemak, Genieten en Actie.

Het resultaat

De nieuwe, kleurrijke huisstijl is doorgevoerd in flink wat uitingen, waaronder advertenties en folders. Met groot enthousiasme is de eerste vernieuwde winkel in Deurne geopend. Mede dankzij de nieuwe uitstraling is eigenaar Han Ploegmakers overtuigd van de levensvatbaarheid van de diepvriesketen. De Diepvriesspecialist is klaar voor de toekomst.

Category creatie, strategie

Share

Gerelateerde cases

Overview