De vraag

Luxlight, een middelgrote producent van platdakramen, heeft een nieuw en innovatief product ontwikkeld: Illumy. Dit nieuwe platdakraam is de grootste die op de markt verkrijgbaar is. Hierdoor krijgt daglicht een zo groot mogelijke ingang tot de woning. Overdag, maar ook ’s nachts. Het gemotoriseerde plisségordijn met geïntegreerde LED verlichting bootst namelijk daglicht na en geeft de gebruiker controle over de warmte en intensiteit van het licht. Aan ons de vraag om een nieuw merk te bedenken en activeren met als doel: offerteaanvragen genereren.

“Illumy zet dag en nacht in een nieuw daglicht.”

Het concept

We bedachten de naam Illumy en positioneerden het nieuwe merk als een levensverlichter. In de communicatiestrategie slaan we de architecten en aannemers over en claimen een plekje in de oriëntatiefase van de consument. Met een simpele, maar krachtige visuele mechaniek inspireren we de doelgroep door te laten zien hoe Illumy het leven verlicht, zowel overdag als ’s nachts. We gaven vorm aan de onderscheidende merkidentiteit en activatie en vertaalden deze door in een website, online video’s, print, beurzen, outdoor en online communicatie.

 

 

 

 

Category creatie, strategie

Share

Gerelateerde cases

Overview