• website leapp
De vraag

Door het aanbieden van refurbished Apple-producten, zet leapp zich ook in voor de aarde. Producten die anders op de afvalberg waren verdwenen krijgen nu een tweede leven. Want gebruikte laptops, tablets en smartphones kunnen vaak nog jaren mee. Leapp speelt daarop in door elke klant het juiste apparaat voor een betaalbare prijs te bieden. En het juiste, hoeft zeker niet het nieuwste te zijn. Aan ons de vraag om het concept voor de campagne te bedenken. En vervolgens via een animatie, print-advertentie en landingspagina aandacht te vragen voor hergebruik en consumenten op te roepen om het leapp-manifest te ondertekenen.

Het concept

Weet je waar niet ieder jaar een nieuw, hip model van uitkomt? Juist: van de aarde. Als we deze door willen geven, laten we dan beginnen met tablets, laptops en telefoons. Want de aarde doorgeven begint met devices doorgeven. Samen geven we elektronica een tweede leven. Met liefde van leapp.

“Weet je waar niet ieder jaar een nieuw, hip model van uitkomt? Juist: van de aarde.”





Wil jij ook het manifest ondertekenen en kans maken op een iPhone 6? Kijk dan op www.leapp.nl/hergebruik

Category creatie, strategie

Share

Gerelateerde cases

Overview