Studio van Sligro Food Group naar New Brand Activators

News

New

17 jan
2019

Reclamebureau New Brand Activators, zusje van Bek uit Veghel, neemt de activiteiten van de interne, creatieve Studio van Sligro Food Group over. Hierdoor verhuist de eigen, interne Studio van Sligro Food Group per 1 maart 2019 naar New Brand Activators. Het gehele team medewerkers verhuist mee. De twee Veghelse bedrijven bekrachtigen hiermee hun jarenlange en directe samenwerking.

Internationale foodservice ambitie

Sligro Food Group focust op haar core business in de foodservice markt. De werkzaamheden ten behoeve van de ontwikkeling en productie van alle communicatiemiddelen voor eigen merken, commerciële en corporate communicatie worden daarom ondergebracht bij een specialist, New Brand Activators.

“Wij kiezen hiermee voor een investering in kwaliteit, flexibiliteit en creativiteit en het geeft ons een goede aansluiting op de snelle ontwikkeling van technologie in communicatie. New Brand Activators zal dat voor ons gaan verzorgen. Dat beide bedrijven en de betrokken medewerkers al jaren intensief samenwerken borgt de continuïteit. Prettige bijkomstigheid is dat ‘verhuizen’ voor onze mensen niet meer is dan de straat oversteken!” – Koen Slippens, CEO Sligro Food Group

Specialist in retail- en foodmerken

New Brand Activators is specialist in food- en retailcommunicatie. Ze ontwikkelen merkconcepten, creëren merkactivaties en maken communicatiemiddelen. In 2018 zijn ze uitgeroepen tot het beste reclamebureau van Brabant. Op dit moment breidt New Brand Activators haar foto- en videostudio uit met ca. 1.000m² en drie (horeca)keukens. Het streven is om voor 1 maart operationeel te zijn. Met de verbouwing is tevens rekening gehouden met de komst van het Sligro team. In totaal zullen er vanaf maart ruim 36 medewerkers bij het bureau werkzaam zijn.

“De overname van de Sligro-studio ligt volledig in lijn met onze strategie en ambitie om de autoriteit te worden in food- en retailcommunicatie. Door het aantrekken van dit talentvolle team breiden we onze kennis over foodcommunicatie nog verder uit. Het in ons gestelde vertrouwen maakt mij en ons enorm trots”. – Niels Bek, CEO Bek en New Brand Activators

Recent Comments

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *