Werken bij

New Brand Activators

De afdeling HR is een afdeling binnen ons Shared Services van waaruit we onze 3 bedrijven ondersteunen. De diversiteit binnen de drie bedrijven maakt deze functie extra uitdagend! Onze organisaties zijn sterk in ontwikkeling. Onze 150 medewerkers maken in deze ontwikkeling het verschil.

Zou jij als HR Professional hier ook een rol in willen vervullen? Lees dan snel verder!

AIn een klein, informeel team heb jij een signalerende en coördinerende rol. De functie is zowel adviserend als ondersteunend.

Het is de perfecte job voor jou als je toe bent aan een 2e stap in je carrière en jezelf graag verder wilt ontwikkelen in het HR-vak. Je gaat ervoor zorgen dat de ondersteunende HR-processen op rolletjes verlopen en bent tevens gesprekspartner voor het afdelingsmanagement bij personele kwesties en eerstelijns vragen.

Samen met de HR Manager, waar jij aan rapporteert, vorm je een sterk team. Je krijgt veel vrijheid en vertrouwen, ook om de rol zelf verder uit te bouwen.

 

Wat ga je doen?

– Je bent verantwoordelijk voor alle HR-administratie én de salarisadministratie. (instroom, uitstroom, ziekte, vakantie, opleidingen, personeelsdossiers en andere HR-gerelateerde administratie);
– Je bent een belangrijke sparringpartner voor het afdelingsmanagement voor onze beide bedrijven. Je begeleidt ziekteverzuimtrajecten, voert gesprekken met medewerkers, geeft advies over HR-regelingen en wetgeving;
– Je levert een belangrijke bijdrage aan HR-projecten en denkt mee in organisatieontwikkeling;
– Je verzorgt de recruitment en trekt hierin de kar van A tot Z.

Wat verwachten we van jou?

Je bent een enthousiaste professional die gedijt in een uitdagende, dynamische omgeving. Je hebt een creatieve en tegelijkertijd pragmatische aanpak voor het oplossen van problemen. Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en bent nieuwsgierig van aard.

– Minimaal 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare rol en bij voorkeur binnen de retail of in een productieomgeving;
– HBO werk- en denkniveau;
– Goede kennis van Word en Excel;
– Wij werken met AFAS, indien je hier kennis van hebt is dit een absolute pré;
– Je bent op de hoogte van arbeidsrechtelijke wet- en regelgeving en hebt ervaring met CAO’s;
– Je bent benaderbaar en hebt een warme persoonlijkheid. Tegelijkertijd sta je stevig in je schoenen;
– Je kunt goed plannen en werkt gestructureerd;
– Gevoel voor humor, flexibel en je kunt snel schakelen;
– Uitstekende communicatieve vaardigheden en een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

 

Wij bieden jou:

– Marktconforme arbeidsvoorwaarden, waaronder een goede pensioenregeling,een goede reiskostenvergoeding, korting op verzekeringen en onze eigen producten;

– Een functie binnen een professioneel team in een hele interessante omgeving;

– Als HR Professional krijg jij alle ruimte om je verder te ontwikkelen.

 

Geïnteresseerd?
Stuur dan je motivatie en cv naar kim.roelofsma@bek.nl. Voor meer informatie kun je je wenden tot Kim Roelofsma, HR Manager 0413-341506.