Werken bij

New Brand Activators

Onze totale organisatie bestaat inmiddels uit drie bedrijven New, Bek 1 op 1 publiceren en PimpYours.com. Drie verschillende bedrijven die gezamenlijk een totaalconcept kunnen bieden. Wij zijn een zeer ambitieuze organisatie en totaalontzorger binnen retail en grote merken.

De afdeling HR is een afdeling binnen ons Shared Services, van waaruit we onze drie bedrijven ondersteunen. De diversiteit binnen de drie bedrijven maakt deze functie extra uitdagend!

Als HR Manager bekleed je een belangrijke rol om onze organisatiedoelstellingen op het gebied van personeel te verwezenlijken. Je bent daarin een belangrijke partner voor directie. Daarnaast zijn wij met veel projecten bezig waar jij een belangrijke bijdrage aan levert. Je geeft leiding, bent actief met operationele taken en adviseert management (on)gevraagd over het voeren van het personeelsbeleid en overige vraagstukken.

 

Wat ga je doen?

Als HR Manager ben je specialist op het gebied van alle facetten rondom in-, door- en uitstroom en trends op het gebied van HR. Je past HR-instrumenten en – regelingen toe in onze commerciële omgeving en weet daarbij draagvlak te creëren bij zowel management als medewerkers.

Je denkt actief mee als het gaat over organisatiestrategie en structuur. Als MT-lid heb je een brede kijk op de organisaties en een duidelijke visie.

Verder zie je toe op de waarborging van de personeelskostenbeheersing en draag je ook bij aan de operationele werkzaamheden op onze HR afdeling.

 

Je geeft leiding aan de HR Business Partner, die naast HR advieswerk ook verantwoordelijk is voor de personeels- en salarisadministratie. Je zorgt ervoor dat deze collega zich verder kan ontwikkelen binnen het vakgebied en de organisatie. Het betreft een zeer allround functie waarbij echt alle facetten van HR en organisatieontwikkeling aan bod komen. Je bent een strategische denker die het daarnaast ook leuk vindt om operationele zaken mee op te pakken.

Wat verwachten we van jou?

– Je beschikt over minimaal HBO werk- en denkniveau (in de richting van HRM, Bedrijfskunde of vergelijkbaar);
– Minimaal 5 jaar werkervaring binnen een vergelijkbare allround functie. Dit hoeft niet persé een HR management functie te zijn, in dat geval ben je wel toe aan het maken van een vervolgstap;
– Je hebt bij voorkeur ervaring binnen een commerciële organisatie/retail-organisatie;
– Je hebt een nuchtere kijk op zaken en past binnen de dynamiek van een familiebedrijf;
– Fulltime beschikbaar en geen 9 tot 5 mentaliteit;
– Je bent in staat om te schakelen op verschillende niveaus binnen de organisatie;
– Je hebt drive, doorzettingsvermogen en bent een echte teamplayer;
– Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
– Je hebt uitstekende kennis van de actuele ontwikkelingen op gebied van HR en bijbehorende wet- en regelgeving.

 

Wij bieden jou:

– Marktconforme arbeidsvoorwaarden, waaronder 28 vakantiedagen, een goede pensioenregeling, goede reiskostenvergoeding, korting op verzekeringen en onze eigen producten;
– Een functie binnen een professioneel team in een hele interessante omgeving.

 

Geïnteresseerd?
Stuur dan je motivatie en cv naar kim.roelofsma@bek.nl. Voor meer informatie kun je je wenden tot Kim Roelofsma, HR Manager 0413-341506.